Linky důvěry v období pandemie Covid-19 pohledem interventů – Bc. Novotná Novotná
Bc. Novotná Novotná
Bakalářská práce
Linky důvěry v období pandemie Covid-19 pohledem interventů
Crisis interventions’ perspective on functioning of helplines during the Covid-19 pandemic
Anotace:
Linky důvěry pomáhají zvládat jedincům náročné životní situace a jejich důležitá role se projevila i při zvládání období pandemie Covid-19. Cílem bakalářské práce je popsat činnost linek důvěry během pandemického období. Byly provedeny polo-strukturované rozhovory. K analýze bylo využito otevřené kódování. Interpretace ukazuje výzvy v podobě komunikace s klienty přes různé kanály, kde se ukázaly klíčové …víceAbstract:
Helplines help individuals to cope with challenging life situations and their role was also evident in the management of the Covid-19 pandemic. The aim of the bachelor thesis is to describe the activities of helplines during the pandemic period. Semi-structured interviews were conducted, and open coding was used for analysis. The interpretation shows the challenges of communicating with clients through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sgbir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika a poradenství / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Telefonická krizová intervence a její využití ve Zlínském kraji
Simona Halaburková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Vilma JANOUŠKOVÁ -
Telefonická krizová intervence jako forma pomoci dítěti v krizové situaci
Eliška Menoušková -
Telefonická krizová intervence v souvislostech
Libor SECHOVEC -
Telefonická krizová intervence a podmínky pro její výkon v sociálních službách z hlediska vzdělání
Martina Lešáková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Natalie Friebelová -
Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi
Eva Kandarasová -
Proměna telefonické krizové intervence v ČR po začátku války na Ukrajině
Jakub Mothejl