Michal Štěpánek

Diplomová práce

Odhad hodnoty start-up projektu při využití metod strategického marketingu

Start-up Company Valuation when Applying Strategic Marketing Methods
Anotace:
Primárním cílem práce je navrhnout postup, kterým lze kvalifikovaně odhadnout hodnotu start-up projektu. Cílem druhotným je pak již samotný odhad hodnoty. Teoretická část popisuje několik vybraných metod strategického managementu, které společně směřují k jednomu cíli, a to definici strategické pozice projektu na cílovém segmentu trhu. Teoretickou část uzavírají kapitoly věnované financím a riziku …více
Abstract:
The thesis is aiming to describe a procedure suitable for business valuation of start-up companies. Secondary aim is to provide the value itself. There are several methods described in the theory, which are utilized to define the strategic position of a start-up company. Most of them come from strategic marketing. Chapters about finances and risk follow and work with the conclusions about the strategic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 3. 2012
  • Vedoucí: Pavel Svačina
  • Oponent: Barbora Rýdlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30277