Analýza preferencí spotřebitelů na trhu přístrojů audiovizuální stimulace – Petr Fiedor
Petr Fiedor
Master's thesis
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu přístrojů audiovizuální stimulace
Consumer Preference Analysis for an Audio-visual Stimulation Technologies
Abstract:
Diplomová práce na téma Analýza preferencí spotřebitelů na trhu přístrojů audiovizuální stimulace se zabývá problematikou málo známých stimulačních přístrojů, které jsou u laické veřejnosti známy spíše jako tzv. psychowalkmany. Na začátku práce jsou zahrnuta teoretická východiska spotřebního chování, včetně teorie preferencí.Dále práce obsahuje charakteristiku tuzemského trhu s psychowalkmany, která …moreAbstract:
The theme of the thesis is " Consumer Preference Analysis for an Audio-visual Stimulation Technologies". This work deals with a question of less known stimulation machines, which are known best by the lay public such as "mind machines". At the beginning of the work there are included theoretical resources of a consumer behaviour, including a theory of preferences.Next the work deals with characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/79623
Thesis defence
- Supervisor: Kamila Poláková
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIEDOR, Petr. \textit{Analýza preferencí spotřebitelů na trhu přístrojů audiovizuální stimulace}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/px7q2a/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Jak se pravidelná meditace promítá do pocitů samoty a blízkosti v mezilidských vztazích?
Simona Drbalová -
Interoceptive awareness and hallucinations: Meditation induced changes in predictive processing of sensory information (a cross-sectional study)
Jan Trtílek -
Mezi všímavostí a mindfulness: proměny buddhistické meditace v moderním světě
Lukáš Juras