Kupní chování společnosti ALERT GROUP, a.s. – Ing. Kateřina Holá
Ing. Kateřina Holá
Bachelor's thesis
Kupní chování společnosti ALERT GROUP, a.s.
The purchase behavior of the ALERT GROUP company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá kupním chováním spotřebitelů a organizací. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy kupního chování. Praktická část obsahuje analýzu konkrétní společnosti ALERT GROUP, a.s. Na základě analýzy společnosti, studia literatury a porovnání získaných výsledků jsou vymezena slabá místa a navrhnuta řešení problémů. Na závěr jsou navrhnuté změny zhodnoceny.Abstract:
The work deals with the consumer markets and the purchase behavior of companies. There are the basic definitions of the purchase behavior in theoretic part of this bachelor. The practical part include analyze of the ALERT GROUP company. On the basis of analyze of company, study of literature and compare measures, I digest weak point and project solution of problems. There are concepts of changes analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holá, Kateřina. Kupní chování společnosti ALERT GROUP, a.s.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková