Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu – Jan Herzig
Jan Herzig
Bakalářská práce
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Corporate Identity of Selected Fashion Company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je korporátní identita, respektive analýza složek korporátní identity v teorii i praxi. Pro tento účel byla vybrána italská módní společnost Gucci. V teoretické části byla provedena analýza jednotlivých složek korporátní identity na základě dostupných odborných zdrojů. V praktické části byla nejprve analyzována vybraná společnost v návaznosti na poznatky z teoretické …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is corporate identity, respectively the analysis of components of corporate identity in theory and practice. For this purpose, the Italian fashion house Gucci was selected. In the theoretical part, an analysis of individual components of corporate identity was performed based on available literature. In the practical part, the selected company was analyzed first, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/laijt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček