Škola a učení v pojetí dětí mladšího školního věku – Mgr. Lucie Kružíková
Mgr. Lucie Kružíková
Diplomová práce
Škola a učení v pojetí dětí mladšího školního věku
School and learning from primary school children point of view
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké mají žáci druhého ročníku základní školy představy o škole, jak vnímají učení a jeho důležitost pro jejich budoucí život. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury věnující se základním poznatkům o žákových prekonceptech, o dětské kresbě, jejím vývoji a o učitelském přístupu k vyučování. Praktická část diplomové práce se skládá z kvalitativního výzkumného …víceAbstract:
The major goal of this diploma thesis is to find out what is children’s expectations about studying, what are their feelings about studying and what do they think about importance of education for the future. Theoretical part of this thesis contains summary of the searched literature dealing with problems of student's preconcepts, using children’s drawings as tools for diagnosis and teacher's approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gcqyq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Analýza dětské kresby jako nástroj pro diagnostiku a terapii
Adéla STRAKOVÁ -
Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů.
Petra Trávníčková