Otto Kos
Bakalářská práce
Vývoj nového produktu
New-product development
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh nového produktu s jednotlivými vývojovými fázemi pro projekt Holy Smoke, který se zabývá výrobou vodních dýmek. Součástí těchto vývojových částí je například prototypování, vytvoření ekonomické analýzy projektu či naplánování budoucí komercializace. První část je zaměřena na teoretická východiska, která jsou dále prakticky aplikována. Teoretická část se …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to create a new product design with individual development phases for the Holy Smoke project, which deals with the production of hookahs. These development parts include, for example, prototyping, creating an economic analysis of the project or planning future commercialization. The first part is focused on the theoretical starting points, which are then practically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Pavel Pánek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Challenges of lean organizations working with third party tech agencies. Discovery Backlog VS Development Backlog
Ketevani Bukhnikashvili -
Vývojové fáze, financování, faktory přežití a úspěšnosti startupů
Amra Ketesheva -
Analýza procesu návrhu a vývoje produktu
Michal Hlobil -
Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech
Kristýna Čožíková -
Analýza využití product placementu v českých seriálech
Nikola Neuwirthová -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Analýza vnímání product placementu diváky v české filmové tvorbě
Štěpánka Pavlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva