Kristýna Čožíková

Bakalářská práce

Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech

Analysis of Use of Product Placement in Selected Czech TV Series
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou product placementu ve vybraných českých seriálech. Je zaměřena na charakteristiku product placementu a seriálové tvorby, včetně historie a rozdělení. Pomocí metody pozorování a následné analýzy, autorka bakalářské práce zjistila v jaké míře se tento marketingový nástroj využívá.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of product placement in selected Czech series. It focuses on the characteristics of product placement and serial production, including history and division. Using the method of observation and subsequent analysis, the author of the bachelor thesis found out to what extent this marketing tool is used.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
  • Vedoucí: Jana Gibarti
  • Oponent: Zita Šperlínová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika