Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes – Bc. Magdalena Tomášková
Bc. Magdalena Tomášková
Master's thesis
Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes
Speaking and peer feedback in lower-secondary English classes
Abstract:
This master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá mluvními aktivitami a vrstevnickým hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více diskutována skrz konstrukt od Goh and Burns - Second language speaking competence. Druhá kapitola se zaměřuje na mluvní aktivity, které pomáhají rozvoji řečových dovedností. Na závěr definuje …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMÁŠKOVÁ, Magdalena. \textit{Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2022. Available from: https://theses.cz/id/pxl5b4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomášková, Magdalena. Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
English Language Teacher Education / English for Education
Theses on a related topic
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Zpětná vazba v dětské skupině ze strany pečující osoby
Lenka Nečasová -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětná vazba ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Gabriela Složilová -
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
Aneta Elišková -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Odpady jako zpětná vazba pro inovace
Robert Lafuntál