Bc. Magdalena Tomášková

Master's thesis

Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes

Speaking and peer feedback in lower-secondary English classes
Abstract:
This master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá mluvními aktivitami a vrstevnickým hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více diskutována skrz konstrukt od Goh and Burns - Second language speaking competence. Druhá kapitola se zaměřuje na mluvní aktivity, které pomáhají rozvoji řečových dovedností. Na závěr definuje …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomášková, Magdalena. Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická