Možnosti využití marketingu v městské hromadné dopravě – Ing. Štěpán Mercl
Ing. Štěpán Mercl
Diplomová práce
Možnosti využití marketingu v městské hromadné dopravě
Possibilities of using the marketing in city public transport
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. První kapitola je teoretická a vymezuje marketing v dopravě. Druhá analytická kapitola popisuje marketingové nástroje používané Dopravním podnikem hlavního města Prahy, a.s. Závěrečné kapitoly navazují na analytickou část a zabývají se návrhy na zlepšení v oblasti marketingových nástrojů a jejich vyhodnocení.Abstract:
The thesis is divided into four main chapters. The first charter is theoretical and describes marketing in transport. The sekond charter describes the analytical marketing tools used by the Public Transit Company of Prague. The final chapters follow the analytical part and dealing with proposals for improvements in marketing tools and theire valuation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Roman Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mercl, Štěpán. Možnosti využití marketingu v městské hromadné dopravě. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner -
Odbavovací systém MHD Pardubice
Jana Chrudimská -
Integrovaný dopravný systém Libereckého kraja
Ivan Hanák -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Lucie Jeřábková -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hodková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná