Ing. Štěpán Mercl

Diplomová práce

Možnosti využití marketingu v městské hromadné dopravě

Possibilities of using the marketing in city public transport
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. První kapitola je teoretická a vymezuje marketing v dopravě. Druhá analytická kapitola popisuje marketingové nástroje používané Dopravním podnikem hlavního města Prahy, a.s. Závěrečné kapitoly navazují na analytickou část a zabývají se návrhy na zlepšení v oblasti marketingových nástrojů a jejich vyhodnocení.
Abstract:
The thesis is divided into four main chapters. The first charter is theoretical and describes marketing in transport. The sekond charter describes the analytical marketing tools used by the Public Transit Company of Prague. The final chapters follow the analytical part and dealing with proposals for improvements in marketing tools and theire valuation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Roman Hruška, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mercl, Štěpán. Možnosti využití marketingu v městské hromadné dopravě. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika