Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení – Ing. Petr Vovsík
Ing. Petr Vovsík
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení
Prospectus for floatation of company and its evaluation
Anotace:
Podnikatelský plán můžeme vnímat z několika pohledů, kdy plní svůj účel. Jedním z pohledů je chápání jako nástroj komunikace s potencionálním investorem, dalším jako stabilizační prvek podniku nebo jako interní osnova k dosažení daných cílů. Konkrétně se budu zabývat investicí do logistického terminálu. Podnikatelský plán musí být jasně definován, tak aby mohl být srozumitelný a přesný zároveň. Práce …víceAbstract:
We can regard with several point of view on business plan, how business plan can be helpful. One of the point is like instrument of communication with eventuality investor, another point can be like stabilizing element of copany or like internal schéma for reaching of planning objectives. I will make investment in warehouse concretely. Business plan must be cleary defined, than it can be both understandable …víceKlíčová slova
podnikatelský plán podnikatelská příležitost služba podnik podnikatel investor marketingová analýza organizační struktura marketingová strategie marketingový mix business plan prospectus service copany entrepreneur market analysis organizational structure marketing strategy marketing mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e2rtt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jana Kotěšovcová
- Oponent: Ing. Jiří Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura firmy ZVVZ
Lukáš Vlašaný -
Organizační struktura vybrané neziskové organizace
Tomáš ŠEBESTA -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko -
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Lucie Vintrová -
Organizační struktury podniku v oboru hotelnictví
Kateřina Štenglová -
Marketingová komunikace firmy Moravian Premium Care
Adrian Hutyra -
Podnikatelsky plan
Anastasiya Nazarenko -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova