Značka zaměstnavatele Letiště Praha – Eliška Sedlecká
Eliška Sedlecká
Diplomová práce
Značka zaměstnavatele Letiště Praha
Emloyer brand of Letiště Praha
Anotace:
Přiložená práce se zabývá zhodnocením atraktivity Letiště Praha jako zaměstnavatele, a to z pohledu zaměstnanců i široké veřejnosti. Za pomocí dotazníkového šetření analyzuje vnímání značky zaměstnavatele Letiště Praha. Hlavním cílem je zjistit, zdali se vnímání veřejnosti odlišuje od představ vedení společnosti. Práce přináší doporučení pro společnosti, které potenciálně mohou vést ke zlepšení její …víceAbstract:
The enclosed thesis focuses on the evaluation of the attractiveness of the Prague Airport as an employer, from the perspective of employees and the public. The thesis analyses the perception of the employer brand of the Prague Airport by using questionnaire. The main goal is to find out whether the perception of public differs from the company’s management concept. The thesis brings recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81835
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81835
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
Employer branding
Jana Machalová -
The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games
Adam Vávra -
Personální marketing v konkrétní společnosti
Jakub Šindelář -
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková