Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti – Bc. Tereza KUBÁTOVÁ
Bc. Tereza KUBÁTOVÁ
Master's thesis
Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti
Marketing Promotion Project of the Healthy Children's Footwear
Abstract:
Tato práce se zabývá realizací projektu propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti. V první části práce se budu věnovat metodologii marketingové komunikace a průzkumu trhu. V následující druhé části se zaměřím na analýzu z dotazníků, které jsem si pro tuto práci sestavila. Pro správnou účinnost a dopad projektu je nezbytné získat nezbytné informace od spotřebitelů, prodejců a výrobců. Kromě těchto …moreAbstract:
This paper concerns a realization of promotion project of healthy children's footwear. The first part of this paper is dedicated to the metodology of the marketing communication and market research. The following part is focused on analysis of questionnaires compiled for this work. The right effectivity and impact are crutial for the project, so I need to obtain necessary information from the consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBÁTOVÁ, Tereza. Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Ověřování možnosti predikce růstu dětské nohy.
Alexandra DRAGOUNOVÁ -
Senzorická jakost sterilovaných masozeleninových výrobků určených pro dětskou výživu
Soňa Hroudová -
Specifika propagace módní obuvi
Klára Postlerová -
Certifikovaná dětská obuv a její propagace
Kristýna Kechrtová -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Severní a Jižní americe
Michal PIVNIČKA -
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii
Jitka KOLÁŘOVÁ -
Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví
Mariia Grychenko