Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti – Bc. Tereza KUBÁTOVÁ
Bc. Tereza KUBÁTOVÁ
Master's thesis
Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti
Marketing Promotion Project of the Healthy Children's Footwear
Anotácia:
Tato práce se zabývá realizací projektu propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti. V první části práce se budu věnovat metodologii marketingové komunikace a průzkumu trhu. V následující druhé části se zaměřím na analýzu z dotazníků, které jsem si pro tuto práci sestavila. Pro správnou účinnost a dopad projektu je nezbytné získat nezbytné informace od spotřebitelů, prodejců a výrobců. Kromě těchto …viacAbstract:
This paper concerns a realization of promotion project of healthy children's footwear. The first part of this paper is dedicated to the metodology of the marketing communication and market research. The following part is focused on analysis of questionnaires compiled for this work. The right effectivity and impact are crutial for the project, so I need to obtain necessary information from the consumers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zverejniť od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÁTOVÁ, Tereza. Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Ověřování možnosti predikce růstu dětské nohy.
Alexandra DRAGOUNOVÁ -
Senzorická jakost sterilovaných masozeleninových výrobků určených pro dětskou výživu
Soňa Hroudová -
Specifika propagace módní obuvi
Klára Postlerová -
Certifikovaná dětská obuv a její propagace
Kristýna Kechrtová -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Severní a Jižní americe
Michal PIVNIČKA -
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii
Jitka KOLÁŘOVÁ -
Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví
Mariia Grychenko