Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní – Pavla Bártová
Pavla Bártová
Master's thesis
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
Media planning with focus on buying TV campaigns
Anotácia:
Tématem práce je mediální plánování a nákup televizních kampaní. Cílem práce je komplexní analýza procesu mediálního plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní. Úvodní část práce se věnuje počátkům reklamního průmyslu a současné moderní reklamě. V teoretické části je kladen důraz na podrobné vysvětlení kroků mediálního plánování a základních mediálních pojmů. U jednotlivých kroků se autorka …viacAbstract:
The topic of this diploma thesis is media planning and buying of TV campaigns. The objective of the thesis is a comprehensive analysis of the media planning process with a focus on buying of television campaigns. The introductory part of the thesis deals with the beginnings of the advertising industry and the contemporary modern advertisement. The theoretical part is focused on detailed explanations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedúci: Miroslav Karlíček
- Oponent: Martin Mlýnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci
Veronika Pichová -
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Barbora Švalbová -
Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur
Jiří SLAVÍK -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Michal Moravec -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Pavel Drabina -
Talentové TV pořady, medializace, marketizace a celebritizace - komparace ČS Superstar a Česko Slovensko má talent
My Huyen Truong -
Nová kabelová televize TOP TV - uvedení na trh
David KOČÁR