Marketingový mix letecké údržbové organizace – Bc. Čeganová Čeganová
Bc. Čeganová Čeganová
Bakalářská práce
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Marketing mix of aviation maintenance organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu ve společnosti letecké údržbové organizace Job Air Technic a.s. Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného velkého podniku a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se marketingového mixu a definuji potřebné analýzy k určení daných doporučení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the current marketing mix in the aviation maintenance company Job Air Technic a.s. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected large company and to propose recommendations for improving the current situation. The theoretical part defines the basic concepts related to the marketing mix and I define the necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pp2lo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Reczková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová