Marketingový mix letecké údržbové organizace – Bc. Čeganová Čeganová
Bc. Čeganová Čeganová
Bachelor's thesis
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Marketing mix of aviation maintenance organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu ve společnosti letecké údržbové organizace Job Air Technic a.s. Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného velkého podniku a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se marketingového mixu a definuji potřebné analýzy k určení daných doporučení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the current marketing mix in the aviation maintenance company Job Air Technic a.s. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected large company and to propose recommendations for improving the current situation. The theoretical part defines the basic concepts related to the marketing mix and I define the necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/pp2lo/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Reczková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEGANOVÁ, Čeganová. \textit{Marketingový mix letecké údržbové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/py0r1f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová