Nová média jako nástroj sebevzdělávání v rámci estetické výchovy – Bc. Kateřina Knytlová
Bc. Kateřina Knytlová
Diplomová práce
Nová média jako nástroj sebevzdělávání v rámci estetické výchovy
New media as a tool for self-improvement in the context of aesthetic education
Anotace:
Diplomová práce zkoumá, jak studenti v sekundárním vzdělávání vyhledávají informace, jaké okolnosti jsou důležité, jak studenti informace používají, co vyhledávají, co je zajímá, jaká je jejich motivace. Otázkou je, zda studenti používají informace ke svému sebevzdělávání, a jakou roli hrají v tomto procesu nová média. Součástí práce je případová studie. Závěry případové studie jsou aplikovány v oblasti …víceAbstract:
The thesis inquires how students in secondary education search information, which factors are important, how students use information, what they search, what there is interesting for them, what their motivation is. The issue is whether students use information for own self-improvement and what role of new media in this process is. The part of this thesis is the case study. The results of this case …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vyosc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Sabina Onderková -
Movement and Its Impact on Czech Upper-Secondary Learners’ Retention and Engagement in the ELT Classroom
Pavlína Šefčíková -
The Use of Shadowing in the Context of Czech Upper Secondary ELT
Annamária Zemanová -
Estetická výchova v rodině prostřednictvím dětské literatury – případová studie autorských knih Petra Síse
Kateřina Minaříková -
Vkusové hodnoty súčasnej estetickej výchovy (prípadová štúdia) a záujem študentov o estetickú výchovu
Jana Šurmanová -
Taneční výchova mimo umělecké školství s případovou studií školy tance Balladine.
Barbora Bolfová -
Literární perzifláž jako nástroj k výuce estetické výchovy s případovou studií Europeany od Patrika Ouředníka
Otto Linhart -
MOTIVACE PRO SDÍLENÍ ZÁŽITKŮ Z CESTOVNÍHO RUCHU PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH MEDIÍ
Karolína Krocová