Nákupní chování zákazníků online supermarketu – Bc. Robert KLEIN
Bc. Robert KLEIN
Master's thesis
Nákupní chování zákazníků online supermarketu
Purchasing Behaviour of Online Supermarket Customers
Abstract:
Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s potravinami Plná taška s. r. o. Plná taška je první online supermarket působící na jihu Čech. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se věnuje problematice …moreAbstract:
The aim of the thesis was to analyze shopping behaviour of online supermarket customers in South Bohemia region and to suggests, which strategies could help the company improve its marketing communication. For this thesis was chosen an e-shop with grocery Plná taška ltd. Plná taška is the first e-shop with grocery in South Bohemia. The whole thesis is divided into a theoretical and a practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEIN, Robert. \textit{Nákupní chování zákazníků online supermarketu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/pyam0w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLEIN, Robert. Nákupní chování zákazníků online supermarketu. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace při nákupu oděvů
Lucie Barborová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights