Nákupní chování zákazníků online supermarketu – Bc. Robert KLEIN
Bc. Robert KLEIN
Diplomová práce
Nákupní chování zákazníků online supermarketu
Purchasing Behaviour of Online Supermarket Customers
Anotace:
Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s potravinami Plná taška s. r. o. Plná taška je první online supermarket působící na jihu Čech. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se věnuje problematice …víceAbstract:
The aim of the thesis was to analyze shopping behaviour of online supermarket customers in South Bohemia region and to suggests, which strategies could help the company improve its marketing communication. For this thesis was chosen an e-shop with grocery Plná taška ltd. Plná taška is the first e-shop with grocery in South Bohemia. The whole thesis is divided into a theoretical and a practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEIN, Robert. Nákupní chování zákazníků online supermarketu. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace při nákupu oděvů
Lucie Barborová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva