Marketingový mix vybrané společnosti – Veronika Zamykalová
Veronika Zamykalová
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
V této diplomové práci je zpracovaný rozbor marketingového mixu se zaměřením na výrobky společnosti ARAKO s.r.o. Nejdříve, jsou zde rozvedeny teoretické postupy marketingového mixu. Následuje popis firmy ARAKO s.r.o., představení výrobků společnosti a rozbor pomocí PEST analýzy, SWOT analýzy a jejich následné vyhodnocení. V další části je už představen nový výrobek pro společnost ARAKO s.r.o. a to …víceAbstract:
This thesis contains elaborated analysis of the marketing mix wich is focused on products made by ARAKO Ltd. Firstly, there are detailed theoretical methods of the marketing mix, followed by description of ARAKO Ltd. company, presentation of products and analysis of the company using PEST and SWOT methods and theirs evaluations. The next section presents a new product for the company ARAKO Ltd. which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108027
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Karel Janoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Komerční inženýrství v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Veronika Tomková