E-learning na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity – Bc. Kamil Albrecht
Bc. Kamil Albrecht
Master's thesis
E-learning na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity
E-learning on Fakulty of Arts
Anotácia:
Tato práce pojednává o vzdělávání prostřednictvím informačních a komunikačních technologií s přihlédnutím k současné praxi na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Cílem práce je v první řadě uceleně popsat problematiku e-learningu, která dosud ještě v českém prostředí nebyla komplexně zpracována. V teoretické části práce obsahuje především definici pojmu e-learning a vymezením jednotlivých jeho …viacAbstract:
This work deals witch education through information and communication technologies due to present practice in Faculty of Arts of Masaryk Univerzity. The first aim of this work is to describe the problems of e-learning, which havent been globaly analysed yet in the Czech educational system. The theoretical part of this work contains especially the definition of the concept of e-learning and the delimitation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kwia9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2007
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání v době koronavirové - možnosti využití e-learningových nástrojů ve vzdělávání žáků základních škol
Kristýna ŠIMKOVÁ -
Náraz synchronních a asynchronních komunikačních nástrojů v distančním vzdělávání
Alemat Gebru Gerecheal -
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Iveta Pekařová -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
E-learning a blended learning
Luboš SOSNA -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
E-learning a jeho realizace v prostředí vzdělávacího zařízení
Anna ŠIŠKOVÁ -
Creation of an e-learning course of English language which would be suitable for primary schools
Robin Horák