Personální marketing firmy Robert Bosch – Libor Bánok
Libor Bánok
Bachelor's thesis
Personální marketing firmy Robert Bosch
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na téma personálního marketingu firmy Robert Bosch. Teoretická část popisuje, co personální marketing je a dále se věnuje rozdělení na interní a externí personální marketing, kde popisuje jednotlivé složky a činnosti této disciplíny. V praktické části je popsána struktura firmy Robert Bosch a jednotlivé činnosti firmy na poli personálního marketingu. Pomocí rozhovorů a …viacAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the topic of personnel marketing at the Robert Bosch company. The theoretical part describes personnel marketing and deals with the division of this term into intern and extern personnel marketing where it specifies its individual parts and activities. The practical part illustrates the structure of the Robert Bosch company and its individual activities in field of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/pyjfrg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemické krize na změny v personálním marketingu v ubytovacích a stravovacích zařízeních
Klára Coufalová -
Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě
Jana Rysková -
Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
Marie Tarantová -
Možnosti a omezení pro zavedení interního personálního marketingu v konkrétním podniku
Kateřina Součková -
Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie.
Anna Řeháková -
Hodnocení programu personálního marketingu zaměřeného na studenty a absolventy VŠ
Zuzana Pětivlasová -
Vliv vnímané sociální zodpovědnosti podniku na pracovní postoje jeho pracovníků
Barbora Blechová -
Udržitelné podnikání a sociální odpovědnost zemědělského podniku
Jiřina Bobková