Problémové chování u žáka s mimořádným nadáním – Bc. Barbora LUKASOVÁ
Bc. Barbora LUKASOVÁ
Diplomová práce
Problémové chování u žáka s mimořádným nadáním
Problem behaviour of exceptionally gifted pupil
Anotace:
Téma práce je problémové chování u žáka s mimořádným nadáním. První, teoretická část, se bude zabývat objasněním všech pojmů dané problematiky, tedy mimořádné nadání, inteligence, talentu, diagnostika mimořádného nadání, problémové chování, norma, normalita, školní prostředí, prevence problémového chování, metody výuky přizpůsobené mimořádně nadaným žákům. Důraz v textu klademe na celkovou komparaci …víceAbstract:
The theme of the work is the problem behavior of exceptionally gifted pupil. The first, theoretical part, will deal with the clarification of all concepts of the given issue, i.e., exceptionall talent, intelligence, talent, diagnostics of extraordinary talent, problem behavior, norm, normality, school environment, prevention of problematic behavior, teaching methods adapted to exceptionally talented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2018
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKASOVÁ, Barbora. Problémové chování u žáka s mimořádným nadáním. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody využívané v odborných zdravotnických předmětech a jejich přizpůsobení Generaci Z.
Vanda Zúbková -
Specifika přístupu k nadaným a mimořádně nadaným žákům na středních školách
Helena Vykydalová -
Postoje studentů učitelství k mimořádně nadaným žákům a k jejich vzdělávání
Gabriela Dudová -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Možnosti školního speciálního pedagoga při rozvoji nadaných a mimořádně nadaných žáků na druhém stupni běžných ZŠ
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Spokojenost mimořádně nadaných žáků ve školním prostředí
Barbora Zběhlíková -
Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání
Pavla TRIZNOVÁ -
Práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ
Edita Strnadová