Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ – Bc. Tomáš Hanáček
Bc. Tomáš Hanáček
Diplomová práce
Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ
The Utilisation of a Virtual Classroom Environment in a Primary School
Anotace:
Diplomová práce cílí na využití prostředí virtuální třídy pro zvýšení efektivity a atraktivity vzdělávacího procesu. Výhodou tohoto prostředí je možnost použití z libovolného místa v libovolném čase jen za předpokladu dostupnosti datových sítí. Teoretická část práce mapuje dostupná softwarová prostředí virtuální třídy a dále pak možnosti využití konkrétního systému ve výuce na základní škole. Cílem …víceAbstract:
The diploma thesis is aiming on the usage environment of the virtual class to increase the efficiency and attractiveness of the educational process. The advantage of this environment is the ability to use from anywhere at any time, provided the availability of data networks. The theoretical part of the thesis maps the available virtual environment software and the possibilities of using the particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanáček, Tomáš. Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Using Blended Learning to Futher Develop the Systems and Skills of Students Preparing for the Maturita Exam in English
Anna Štohanzlová -
Využití virtuální třídy Google Classroom při výuce na SŠ
Martina KAŠPAROVÁ -
Podpora klasické výuky pomocí virtuální třídy za použití Google Classroom
Radek Vavřín -
Virtuální třída
Veronika Dosoudilová -
Tvorba modelů postav a jejich animace v prostředí virtuální třídy
Michal ŠMÍD -
E-learning - nove interaktivni metody vyuky s akcentem na multimédia
Michal Budinský -
Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: textové editory
Martin Dolina