Nikola Jarolímová

Bachelor's thesis

Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků

Neuromarketing and analysis of purchase decision according to special typology of the costumer
Abstract:
Bakalářská práce na téma Neuromarketing a analýza procesu nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníka se zaměřuje na využití metod neuromarketingu v praxi. Neuromarketing je jednou z metod marketingového výzkumu a symbolizuje propojení neurovědy s marketingem. Cílem této bakalářské práce je na základě výzkumu psychofyziologických reakcí respondentů a aplikace emočního modelu Limbic analyzovat …more
Abstract:
The Bachelor's thesis on the topic of Neuromarketing and analysis of purchase decision process according to special typology of the customer is focused on the use of neuromarketing methods in practice. Neuromarketing is one of the marketing research methods and it represents the combination of neuroscience and marketing. This Bachelor's Thesis aims to analyse the use of neuromarketing methods in marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Jaroslav Jančík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46264