Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků – Nikola Jarolímová
Nikola Jarolímová
Bachelor's thesis
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Neuromarketing and analysis of purchase decision according to special typology of the costumer
Abstract:
Bakalářská práce na téma Neuromarketing a analýza procesu nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníka se zaměřuje na využití metod neuromarketingu v praxi. Neuromarketing je jednou z metod marketingového výzkumu a symbolizuje propojení neurovědy s marketingem. Cílem této bakalářské práce je na základě výzkumu psychofyziologických reakcí respondentů a aplikace emočního modelu Limbic analyzovat …moreAbstract:
The Bachelor's thesis on the topic of Neuromarketing and analysis of purchase decision process according to special typology of the customer is focused on the use of neuromarketing methods in practice. Neuromarketing is one of the marketing research methods and it represents the combination of neuroscience and marketing. This Bachelor's Thesis aims to analyse the use of neuromarketing methods in marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46264
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Jaroslav Jančík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46264
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
Radovan Nieslanik -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev