Marketingový výzkum ve společnosti BAEST, Machines & Structures, a.s. – Luděk Balla
Luděk Balla
Diplomová práce
Marketingový výzkum ve společnosti BAEST, Machines & Structures, a.s.
Marketing Research in BAEST, Machines & Structures, Company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum ve výše uvedené společnosti. V teoretické části se zaměřím na charakteristiku marketingového výzkumu a jeho součástí, které slouží jako nástroje pro dosahování cílů podniku. V praktické části představím společnost BAEST, Machines & Structures, a.s., a zaměřím se na její současný přístup k provádění marketingového výzkumu. Ve své práci budu zkoumat …víceAbstract:
The subject of this thesis is marketing research in the company mentioned above. The theoretical part will focus on the characteristics of marketing research and its components, which serve as a tool for achieving business objectives. In the practical part I will present BAEST, Machines & Structures, a.s. and focus on its current approach to the implementation of marketing research. In my work I examine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2014
- Vedoucí: Libor Votava
- Oponent: Jan Voříšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Výzkum rozšíření a využití Industry 4.0 ve firmě TEMEX s důrazem na surovinový průmysl
Filip Hudeček