Vliv barev a jeho využití v marketingu – Bc. Lucie Radvanovská
Bc. Lucie Radvanovská
Diplomová práce
Vliv barev a jeho využití v marketingu
The Influence of Colors and its Use in Marketing
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám v první fázi marketingem, v dalších barvami a podprahovým vnímáním, které ovlivňuje rozhodování zákazníka. Získané informace využívám pro samotný výzkum práce, kde je zařazeno experimentální a dotazníkové šetření. Tyto výzkumy mají za cíl určit, zda zákazníci nejprve čtou text či vnímají barvy, které jsou pro ně následně i rozhodující. V závěru práce hodnotím splnění …víceAbstract:
In my thesis I deal in the first stage with marketing, in other stages with colors and subliminal perception, which influences the purchasing decision. The obtained information is used for the research work, which is situated experimental and survey. These studies aim to determine whether customers first read the text or perceive colors that are relevant to them which is then consequently crucial. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ry6i2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan