Bc. Lucie Radvanovská

Diplomová práce

Vliv barev a jeho využití v marketingu

The Influence of Colors and its Use in Marketing
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám v první fázi marketingem, v dalších barvami a podprahovým vnímáním, které ovlivňuje rozhodování zákazníka. Získané informace využívám pro samotný výzkum práce, kde je zařazeno experimentální a dotazníkové šetření. Tyto výzkumy mají za cíl určit, zda zákazníci nejprve čtou text či vnímají barvy, které jsou pro ně následně i rozhodující. V závěru práce hodnotím splnění …více
Abstract:
In my thesis I deal in the first stage with marketing, in other stages with colors and subliminal perception, which influences the purchasing decision. The obtained information is used for the research work, which is situated experimental and survey. These studies aim to determine whether customers first read the text or perceive colors that are relevant to them which is then consequently crucial. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní