Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích – Josef Mikulič
Josef Mikulič
Master's thesis
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Factors influencing the effectiveness of PPC advertising on social networks
Abstract:
PPC reklama na sociálních sítích je jednou z nejpoužívanějších typů reklam a stala se významným zdrojem návštěvnosti. Inzerent platí pouze za měřitelné reakce uživatelů. Použití tohoto typu reklamy na Facebooku a Instagramu má výhody jako je přesné cílení, dobrá správa kampaně a její snadná měřitelnost. Účelem této práce je zmapovat faktory ovlivňující PPC reklamy na sociálních sítích. K tomuto mapování …moreAbstract:
PPC advertising on social networks is one of the most widely used types of advertising and has become a major source of web traffic. The advertiser pays only for measurable user responses. Using this type of advertising on Facebook and Instagram has advantages such as precise targeting, good campaign management and easy measurability. The purpose of this work is to map the factors influencing PPC advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85566
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jan Závodný Pospíšil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85566
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Hana Zachová -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Hodnocení účinnosti PPC reklamy
David Štěpánek -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Efektivita remarketingu v PPC kampaních
Pavel Pfauser -
Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus
Matouš Urban