Josef Mikulič

Diplomová práce

Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích

Factors influencing the effectiveness of PPC advertising on social networks
Anotace:
PPC reklama na sociálních sítích je jednou z nejpoužívanějších typů reklam a stala se významným zdrojem návštěvnosti. Inzerent platí pouze za měřitelné reakce uživatelů. Použití tohoto typu reklamy na Facebooku a Instagramu má výhody jako je přesné cílení, dobrá správa kampaně a její snadná měřitelnost. Účelem této práce je zmapovat faktory ovlivňující PPC reklamy na sociálních sítích. K tomuto mapování …více
Abstract:
PPC advertising on social networks is one of the most widely used types of advertising and has become a major source of web traffic. The advertiser pays only for measurable user responses. Using this type of advertising on Facebook and Instagram has advantages such as precise targeting, good campaign management and easy measurability. The purpose of this work is to map the factors influencing PPC advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85566