Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích – Josef Mikulič
Josef Mikulič
Diplomová práce
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Factors influencing the effectiveness of PPC advertising on social networks
Anotace:
PPC reklama na sociálních sítích je jednou z nejpoužívanějších typů reklam a stala se významným zdrojem návštěvnosti. Inzerent platí pouze za měřitelné reakce uživatelů. Použití tohoto typu reklamy na Facebooku a Instagramu má výhody jako je přesné cílení, dobrá správa kampaně a její snadná měřitelnost. Účelem této práce je zmapovat faktory ovlivňující PPC reklamy na sociálních sítích. K tomuto mapování …víceAbstract:
PPC advertising on social networks is one of the most widely used types of advertising and has become a major source of web traffic. The advertiser pays only for measurable user responses. Using this type of advertising on Facebook and Instagram has advantages such as precise targeting, good campaign management and easy measurability. The purpose of this work is to map the factors influencing PPC advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85566
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85566
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Hana Zachová -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Hodnocení účinnosti PPC reklamy
David Štěpánek -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Efektivita remarketingu v PPC kampaních
Pavel Pfauser -
Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus
Matouš Urban