Využití počítačového programu Symwriter při nácviku čtení na základní škole speciální – Bc. Irena Hadamíková
Bc. Irena Hadamíková
Bakalářská práce
Využití počítačového programu Symwriter při nácviku čtení na základní škole speciální
Use of a computer program SymWriter during reading skills in elementary special school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím počítačového programu Symwriter jako podpůrné metody při nácviku čtení u žáků na základní škole speciální. Teoretická část práce vymezuje pojem mentální postižení a souběžné postižení více vadami, charakterizuje možnosti vzdělávání žáků s mentálním postižením a blíže specifikuje vzdělávání žáků na základní škole speciální. Druhá kapitola teoretické části představuje …víceAbstract:
This bachelor's project deals with the use of computer program Symwriter as a supporting method for practicing reading of pupils attending special elementary school. The theoretic part of this project deals with the definition of the concept of intellectual disability and multiple handicap, and also the educational possibilities of students with intellectual disabilities are characterized, moreover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zl81h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Počítačové programy pro výuku a reedukaci žáků se speciálními potřebami (Logopedie, surdopedie, specifické poruchy učení)
Monika Radvanová -
Učební pomůcky ve vyučování matematiky na I. stupni základní školy, výukové filmy, počítačové programy, modely těles.
Tomáš Rajman -
Speciální vzdělávací programy a využití počítačové techniky při výuce žáků s kombinovaným postižením
Martin PIKA -
Komunikační programy pro žáky s tělesným postižením a návrh možností jejich využití ve výuce
Zuzana Herrmannová -
Využívání počítačových programů při výuce na základní škole speciální
Jolana Macháčková -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ