Tematický plán jako opora při plánování výuky – Bc. Eliška KOSTKOVÁ
Bc. Eliška KOSTKOVÁ
Master's thesis
Tematický plán jako opora při plánování výuky
Thematic plan as a support for planning teaching
Abstract:
Tématem práce jsou tematické plány, které jsou využívány jako prvek podpory při plánování výuky. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda pedagogičtí pracovníci vnímají tematické plány jako důležité prvky při plánování výuky. Definovaným výzkumným problémem je analýza zkušeností dotázaných pedagogických pracovníků se stávajícím systémem tvorby a využívání tematických plánů na jejich školách? Tento cíl …moreAbstract:
The theme of the work is thematic plans, which are used as an element of support in teaching planning. The main goal of the work was to find out whether the teaching staff perceive thematic plans as important elements in teaching planning. The defined research problem is the analysis of the experiences of the interviewed teaching staff with the existing system of creating and using thematic plans in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOSTKOVÁ, Eliška. Tematický plán jako opora při plánování výuky. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Physical Education - Pedagogy
Theses on a related topic
-
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Vysokoškolská příprava budoucích učitelů fyziky
Barbora Srbová -
Hlasová a řečová příprava budoucích učitelů
Monika KURLETOVÁ