Profesní orientace romských žáků – Kateřina Janováčová
Kateřina Janováčová
Bakalářská práce
Profesní orientace romských žáků
Vocational Orientation of Romany Pupils
Anotace:
Tato práce je zaměřena na profesní orientaci romských žáků v České republice. V teoretické části jsou vymezeny historické a kulturní vzorce chování romské menšiny. Praktická část práce je zaměřena na romské žáky základních škol, kteří se nyní nachází v situaci, kdy se rozhodují o svém budoucím profesním zaměření. Dotazníkové šetření zkoumá, jaký mají žáci vztah k budoucímu vzdělávání a budoucí pracovní …víceAbstract:
This work is aimed at vocational orientation of Romany pupils in Czech Republic. The theoretical part defines historical and cultural patterns of behavior of the Roma mi-nority. The practical part of the thesis is focused on Roma pupils of primary schools, who are now in a situation where they decide on their future professional orientation. The que-stionnaire survey examines what relationship are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janováčová, Kateřina. Profesní orientace romských žáků. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předprofesní a profesní orientace žáků s LMP
Jana Brákorová -
Profesní orientace z pohledu žáků ZŠ praktické
Martina Suchnová -
Profesní orientace žáků na ZŠ praktické a jejich vzdělávání v rámci profesní přípravy
Klára Zvoníčková -
Problematika profesní orientace ve vzdělávání sluchově postižených
Libor STAVINOHA -
Diagnostika, vzdělávání a profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení
Petra Illková -
Analýza profesní orientace žáků na základní škole
Marcela BÍLKOVÁ -
Profesní orientace a předprofesní příprava žáků se zdravotním postižením – analýza zjištění z prostředí švédských škol
Ivana Márová -
Role výchovného poradce v procesu profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Petr Vybíral