Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících – Bc. Jaromír CHUDĚJ
Bc. Jaromír CHUDĚJ
Bachelor's thesis
Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících
School Climate at the Thomas Bata Business Academy and VOŠE in Zlín according to the Students, Parents and Teachers
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is school climate marketing research. The research was conducted at The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín in May 2006. Opinions of students, their parents and teachers about factors which affect the school climate, were obtained through a survey. Then the results were analysed and some measures were proposed for the improvement …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je marketingový průzkum klimatu školy. Průzkum byl proveden na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické ve Zlíně v průběhu května 2006. Dotazníkovým šetřením byly zjišťovány názory studentů, jejich rodičů a učitelů na jednotlivé faktory, které ovlivňují klima školy. Výsledky byly vyhodnoceny a byly navrženy opatření v problematických oblastech klimatu …viac
Jazyk práce: Italian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zverejniť od: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4682
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHUDĚJ, Jaromír. \textit{Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/pzdc5w/.
Jak správně citovat práci
CHUDĚJ, Jaromír. Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu
Aneta Badalcová -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma -
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Tomáš Kortus -
Marketingový průzkum českého trhu s ERP systémy
Alena Jakubíková