Kvalita služeb mobilních operátorů na území České republiky – Magda Šmajstrlová
Magda Šmajstrlová
Bakalářská práce
Kvalita služeb mobilních operátorů na území České republiky
Quality of Services Provided by Mobile Operators in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb mobilních operátorů působících na území České republiky, konkrétně se jedná o společnosti Vodafone, T-Mobile a Telefónica O2. V první části práce je problematika kvality služeb popsána teoreticky. V praktické části je kvalita služeb zmíněných mobilních operátorů hodnocena pomocí modelu ECSI – Evropský index spokojenosti zákazníka, jenž podporuje a reguluje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with quality of services provided by mobile operators in the Czech Republic, namely companies Vodafone, T-Mobile and Telefónica O2. In the first part of the work, there is quality of services described in theory. Practical part of the work is focused on quality of services of mentioned mobile operators, which is assessed by ECSI model – The European Customer Satisfaction Index …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95354
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2012
- Vedoucí: Filip Konečný
- Oponent: Milan Slaný
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Hana Kurajská -
Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy
Emilie Juřicová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
Aneta Křížová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová