Motivace studentů středních škol k výuce německého jazyka – Bc. Karolína HŮLOVÁ
Bc. Karolína HŮLOVÁ
Master's thesis
Motivace studentů středních škol k výuce německého jazyka
Motivation of secondary school students to learn German
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice motivace studentů středních škol k výuce německého jazyka. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje celkem pět kapitol, které na sebe navazují. Zabývá se motivací, potřebami, výukou německého jazyka na středních školách, osobností učitele, organizačními formami a výukovými metodami. Praktická část je věnována kvalitativnímu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with an issue of student's motivation to learn German language at secondary schools. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains five chapters. It deals with a motivation, needs, teaching of German language at the secondary schools, personality of a teacher, organisation forms and learning methods. The goal of the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HŮLOVÁ, Karolína. Motivace studentů středních škol k výuce německého jazyka. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / NJ-Ps
Theses on a related topic
-
Hodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivace
Tereza ŠTENGLOVÁ -
Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce
Marta Baxantová -
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Marie Košťálová -
Využití německého jazyka ve výuce chemie pomocí metody CLIL
Klára Sochorová -
Výuka pomocí CLIL metody v hodině zeměpisu
Tuyet Nhung NGUYEN -
Alternativní metody výuky německého jazyka u dětí se specifickými poruchami učení
Lenka Bednářová -
Nadaný student na střední škole
Monika Tkadlecová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová