Možnosti podnikání formou franchisingu – Daniel HECLER
Daniel HECLER
Bachelor's thesis
Možnosti podnikání formou franchisingu
Opportunities in Making Business Through Franchising
Anotácia:
Bakalářská práce ?Možnosti podnikání formou franchisingu? se zabývá teoretickou i praktickou stránkou franchisingu. Je v ní popsána jeho historie a vývoj a dále jednotlivé aspekty franchisingu, které jsou následně aplikovány na příkladu z praxe, kterým je koncept ?Švejk restaurant?. Jedná se nejprve o seznámení s konceptem, a poté jsou popsány vybrané aspekty, které hrají důležitou roli v podnikání …viacAbstract:
This bachelor thesis on ?Opportunities in business through franchising? deals with theoretical and practical aspects of franchising. It describes its history, development and individual facets of franchising, these are then applied on practical example, which is a concept of ?Švejk restaurant?. At first it is a familiarization with the concept, then a description of certain aspects, which have an important …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Zahradníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HECLER, Daniel. Možnosti podnikání formou franchisingu. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní franchisingová smlouva
Luděk Sztefek -
Franšízingová smlouva v kontextu nové soukromoprávní úpravy
Kateřina Tošilová -
Franchisingové smlouvy v judikatuře a právní praxi
Aleš Jirátko -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
L'udmila Režuchová -
Franchising v České republice
Sandra Nováková -
Franchising jako forma vstupu na trh
Eva Těšínská