Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public? – Bc. Silvie FAIGLOVÁ
Bc. Silvie FAIGLOVÁ
Master's thesis
Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?
Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?
Abstract:
The master thesis deals with the question how the Hyundai Motor Manufacturing Czech presents itself to the public through its homepage. -a homepage is characterised as a newly emerged genre -analysis of the homepage -the aim of the thesis is to find out which strategies and moves Hyundai uses to create its positive image and to establish certain position at the market -the thesis deals with cultural …moreAbstract:
Diplomová práce zkoumá, jakým způsobem se prezentuje společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech na své oficiální domovské webové stránce. -domovská stránka je charakterizována jako nově vzniklý žánr -analýza domovské webové stránky -práce si klade za cíl zjistit, jak si společnost Hyundai prostřednictvím webové stránky buduje pozitivní obraz a pozici na trhu -práce zahrnuje kulturní prvky, které …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014
Accessible from:: 9. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FAIGLOVÁ, Silvie. \textit{Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2014. Available from: https://theses.cz/id/pzmklf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FAIGLOVÁ, Silvie. Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Translation and Interpreting / English for Translation
Theses on a related topic
-
Advertising in Lingua Franca: English Versions of Czech University Web Sites
Barbora ŠEBESTOVÁ -
Historická analýza vzestupu a expanze korejské populární kultury na západě
Pavla Girardová de Villars -
Pracovní prostředí a kultura jihokorejských firem
Sara Kang CIENCIALOVÁ -
Obchodní kultury asijská versus evropská, analýza České republiky a Koreje
Vendula Paldusová