Tomáš Škrabánek

Diplomová práce

Kupní rozhodovací proces na trhu bicyklů/MTB

The consumer purchase decision process in the market for bicycles
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu bicyklů ve všech jeho fázích. Snahou je zachytit význačná specifika, která mají na tento proces jakýkoli vliv. Práce je rozdělena do několika kapitol. Teoretická část se zabývá marketingovými nástroji na trhu bicyklů, kde je bicykl považován za komplexní výrobek spolu se všemi souvisejícími složkami. Další oddíl …více
Abstract:
This thesis aims to analyze the consumer purchase decision process in the market for bicycles in all its stages. It sets to involve significant specifics that have any bearing on this process. The thesis is divided into several parts. The theoretical part deals with marketing tools applicable within the bicycle market considering bicycle a complex product with all related components. The following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15064

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management