Kineziologická metoda One Brain a její využití při reedukaci poruch chování – Mgr. Gabriela Bambuchová
Mgr. Gabriela Bambuchová
Bachelor's thesis
Kineziologická metoda One Brain a její využití při reedukaci poruch chování
The One Brain kinesiology method and its use in the re-education of behavioral disorders
Abstract:
Bakalářská práce „Kineziologická metoda One Brain a její využití při reedukaci poruch chování“ se zabývá otázkou, zda a jak může tato metoda pomoci při reedukaci poruch chování. Zaměřuje se na to, jakým způsobem terapie probíhá a jak ji a její účinky prožívá samotné dítě a jeho okolí. Teoretická část se v první kapitole věnuje poruchám chování, jejich definicím, klasifikacím, přístupům a příčinám, …moreAbstract:
The thesis „The One Brain kinesiology method and its use in the re-education of behavioral disorders“ deals with the question, whether and how this method can help in the re-education of behavioral disorders. It focuses on the manner in which the therapy takes place and its effect on the child alone and the child's immediate environment. The first chapter of the theoretical part of my thesis deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/biy69/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
- Reader: Mgr. Helena Hlavačková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAMBUCHOVÁ, Gabriela. \textit{Kineziologická metoda One Brain a její využití při reedukaci poruch chování}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/pzs505/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Příčiny poruch chování u dětí předškolního věku
Pavlína Zoss -
Příčiny poruch chování u dětí ve výchovném ústavu
Michaela MAŇÁKOVÁ -
Využití a vliv arteterapie při reedukaci poruch chování a emocí
Klára Benešová -
Reedukace specifických poruch učení a chování s využitím Metody dobrého startu
Iva Součková -
Systematické umělecké vzdělávání jako forma reedukace specifických poruch učení a chování
Aleš Kratochvíl -
Využití hiporehabilitace při reedukaci poruch chování dětí a mladistvých
Erika KOZIELOVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Příčiny poruch chování u dětí předškolního věku
Pavlína Zoss