Internetová reklama a její právní aspekty – Evgeniia Petrova
Evgeniia Petrova
Bakalářská práce
Internetová reklama a její právní aspekty
Internet advertising and its legal aspects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá právními aspekty internetové reklamy. Jejím cílem je zjistit právní úpravu internetové reklamy a porovnat s právními předpisy v Rusku. Také zjistit efektivnost této úpravy a zároveň posoudit, zda dostatečně chrání spotřebitele. Dále se dotknout problematiky spammingu, prozkoumat jeho přínosy pro výrobce či prodejce i negativa pro spotřebitele, a také porovnat právní úpravy …víceAbstract:
The thesis deals with the legal aspects of Internet advertising. The main aim of this thesis is to define a legal code corresponding to this issue and to compare with the laws in Russia. The aim also is specify the efficiency of this legal aspects and review sufficiency of protection of consumers. Further explain the issue of spamming, find out its benefits to the retailer and negative aspects for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50212
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Jan Levý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50212
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec