Michal Lehocký

Bachelor's thesis

Analýza chování zákazníků na trhu lékárenských produktů

Customer Analysis on the Pharmaceutical Products Market
Anotácia:
Cílem mojí bakalářský práce bylo dokázání vlivu mezi sezonností a nákupním rozhodováním zákazníka.První část mojí bakalářský práce je teoretická, v ní vysvětlujem princip CRM.V druhé části analyzuji na základe prodeje vybraných produktú závislost mezi vybranou sezonou a prodejem vybraného produktu. Na závěr navrhuji moji vlastní zlepšení lekárny ALTHEA
Abstract:
Purpouse of my bachelor thesis is proving of influence between seasonal a consumer purchasing decisions. My first part of bachelor thesis is theoretical, in which I explain principle of CRM. In second part I analyse on fundament of chosen products sale dependence between chosen season and sale of chosen product. On the end I suggest my own improvement of ALTHEA pharmacy
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Miroslav Merenda
  • Oponent: Martina Steinová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod