Bc. Markéta Škardová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve firmě OTAVAN, a. s., kde jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu, které firma využívá. Firma se zabývá výrobou a prodejem oděvů. Bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoreticko-metodologické a aplikační. V teoreticko-metodologické části je popisován marketingový mix a jeho nástroje na základě teoretických východisek …více
Abstract:
This Bachelor Thesis is focused on analysis of the marketing mix in the company OTAVAN, a. s., where individual instruments of the marketing mix used by the company are analyzed. The company is engaged in manufacturing and selling clothing. The following Bachelor Thesis consists of two main parts: theoretical-methodological and application. The theoretical-methodological part describes the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích