Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Markéta Škardová
Bc. Markéta Škardová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve firmě OTAVAN, a. s., kde jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu, které firma využívá. Firma se zabývá výrobou a prodejem oděvů. Bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoreticko-metodologické a aplikační. V teoreticko-metodologické části je popisován marketingový mix a jeho nástroje na základě teoretických východisek …víceAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on analysis of the marketing mix in the company OTAVAN, a. s., where individual instruments of the marketing mix used by the company are analyzed. The company is engaged in manufacturing and selling clothing. The following Bachelor Thesis consists of two main parts: theoretical-methodological and application. The theoretical-methodological part describes the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yc3oe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová