English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications – Ibrahim Adeniji, BSc
Ibrahim Adeniji, BSc
Master's thesis
English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications
Abstract:
English has become a dominant language in international communication, and its use has expanded beyond native English-speaking countries. This rise of English as a global language has significant implications for language policy, education, and job advertising. The primary objective of this thesis is to comprehensively investigate the use of English in non-English medium job advertising and to elucidate …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedúci: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Petra Jarkovská, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADENIJI, Ibrahim. \textit{English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/q11ovd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 3. 2024