Ibrahim Adeniji, BSc

Master's thesis

English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications

Abstract:
English has become a dominant language in international communication, and its use has expanded beyond native English-speaking countries. This rise of English as a global language has significant implications for language policy, education, and job advertising. The primary objective of this thesis is to comprehensively investigate the use of English in non-English medium job advertising and to elucidate …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
  • Vedúci: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
  • Oponent: Petra Jarkovská, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Master programme:
Economics and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.