Jitka Vágnerová

Master's thesis

Online nákupy

Online purchases
Abstract:
Práce se zabývá online nakupováním. Více je zaměřena na analýzu cílového segmentu fitness studia, tvorbě webu a online systému, jejich cenové kalkulaci, aby se firma mohla rozhodnout, zda investovat do nové online prezentace, zapojení konkrétní SEO optimalizace pro odvětví fitnessu a vyhodnocení návštěvnosti pomocí Google Analytics. Jako doplněk k webovým stránkám jsou zařazeny nástroje, které jsou …more
Abstract:
The thesis concerns with online purchases. It is more focused on the analysis of the target audience in the fitness studio, a production of a web and an online systém, their price calculation, involvement of the specific SEO optimalization for the fitness field and evaluation of the attendance measured by Google Analytics. It connects tools that are nearly free of charge and so e-mailing, social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Ivana Topolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40919

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod