Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole. – Bc. Irena Floriánová, DiS.
Bc. Irena Floriánová, DiS.
Diplomová práce
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Educatoin of pupils at risk of problem, behavioral disorders and intellektual disabili in an inklusive proces of elementary school.
Anotace:
Anotace Diplomová práce se zabývá tématem edukace žáků v riziku poruch či problémů chování s mentálním postižením v inkluzivním procesu základní školy. Cílem diplomové práce je přiblížit specifická rizika edukačních potřeb těchto jedinců při inkluzivním procesu v základní škole. Teoretická část je souhrnem informací o mentálním postižení a jeho historickém socializačním kontextu a jeho specifických …víceAbstract:
Abstract The thesis looks into the topic of education of pupils in the risk of problematic behavior with mental disability in the inclusive process of the primary school. The goal of the submitted thesis is to give more ideas about the distinctive risks of educational needs related to the primary school inclusive process. The theoretical part is a summary of information about mental disorders and its …víceKlíčová slova
Klíčová slova Mentální postižení problémy a poruchy chování inkluzivní vzdělávání žák s lehkým mentálním postižením škola hlavního vzdělávacího proudu speciální vzdělávací potřeby podpůrná opatření. Keywords mental disorders problems and behavioral disorders inclusive education a pupil with a light mental disorder a school of a main educational trend special educational needs supportive methods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/erfr5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLORIÁNOVÁ, Irena. \textit{Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/q17rwu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Worksheets for the 3rd part of the oral exam of the state Maturita exam in English for the field of Hotel and Tourist Industry at the Secondary School and Higher Professional School of Travel and Tourism and method of their preparation./Pracovní listy 3.části ústní zkoušky státní maturity z angličtiny pro obor Hotelnictví a turismus na SŠ a VOŠ cestovního ruchu a metodika jejich zpracování
Kateřina FILIPOVÁ -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením.
Sandra WESLEYOVÁ -
Aktuální trendy v oblasti zneužívání návykových látek mladistvými v regionu hlavního města Prahy
Kateřina Hovorková -
Sebepoškozování - trend dnešní doby
Kateřina Wawrečková -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová