Mgr. Věra PAVLÁTOVÁ

Doctoral thesis

Dětská pojetí vybraných environmentálních fenoménů u žáků 1. a 2. stupně ZŠ

Children's conception of selected environmental concepts in pupils of the primary and lower-secondary school
Anotácia:
Znalost učitele, které pojmy (= fenomény) znamenají pro žáky problém, je nezbytným předpokladem úspěšné realizace výuky. Je ale možné, že žáci vidí obtížnost fenoménů jinak než učitel. V této disertační práci porovnáme názor na vnímání obtížnosti 20 vybraných environmentálních fenoménů u učitelů 10 základních škol (N = 60; výzkumným nástrojem byl dotazník) a u jejich žáků (N = 1341; výzkumným nástrojem …viac
Abstract:
Teacher's knowledge of which concepts (= phenomena) pose problems for pupils, is a prerequisite for successful teaching. It is possible, however, that pupils see the difficulty of the phenomena differently from the teacher. In this dissertation, we compare the views of the perception of difficulty of 20 selected environmental phenomena by teachers of 10 primary and lower-secondary schools (N = 60; …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÁTOVÁ, Věra. Dětská pojetí vybraných environmentálních fenoménů u žáků 1. a 2. stupně ZŠ. Ústí nad Labem, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Doctoral programme / odbor:
Specialization in Education / Methodology of Primary Science Education