Mgr. Věra PAVLÁTOVÁ

Disertační práce

Dětská pojetí vybraných environmentálních fenoménů u žáků 1. a 2. stupně ZŠ

Children's conception of selected environmental concepts in pupils of the primary and lower-secondary school
Anotace:
Znalost učitele, které pojmy (= fenomény) znamenají pro žáky problém, je nezbytným předpokladem úspěšné realizace výuky. Je ale možné, že žáci vidí obtížnost fenoménů jinak než učitel. V této disertační práci porovnáme názor na vnímání obtížnosti 20 vybraných environmentálních fenoménů u učitelů 10 základních škol (N = 60; výzkumným nástrojem byl dotazník) a u jejich žáků (N = 1341; výzkumným nástrojem …více
Abstract:
Teacher's knowledge of which concepts (= phenomena) pose problems for pupils, is a prerequisite for successful teaching. It is possible, however, that pupils see the difficulty of the phenomena differently from the teacher. In this dissertation, we compare the views of the perception of difficulty of 20 selected environmental phenomena by teachers of 10 primary and lower-secondary schools (N = 60; …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÁTOVÁ, Věra. Dětská pojetí vybraných environmentálních fenoménů u žáků 1. a 2. stupně ZŠ. Ústí nad Labem, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Didaktika primárního přírodovědného vzdělávání