Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání – Bc. Eva Jarošová
Bc. Eva Jarošová
Diplomová práce
Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání
A small local school as an instrument of community and lifelong learning
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na málotřídní školu, která může být instrumentem komunitního a celoživotního vzdělávání. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje ucelený popis a analýzu situace málotřídních i komunitních škol nejen v České republice, ale i v zahraničí. Dále praktické poznatky vlivu přeměny tradiční školy na školu komunitní. Díky výzkumu vzniká podstatný …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on a small local school, which can be an instrument of community and lifelong learning. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part provides a conprehensive description and an analysis of situation of local small schools and community colleges not only in the Czech Republic, but also in foreign countries. Futhermore, practical information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2015
Zveřejnit od: 20. 2. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jarošová, Eva. Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.2.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 2. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy
Eva JAROŠOVÁ -
Jazykové vzdělávání zaměstnanců tří ostravských knihoven
Daniel Jeleń -
Propojené učení a rozvoj zájmu o vzdělávání v knihovně
Denisa Jadrníčková -
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Andrea Hrstková -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na malotřídní škole
Helena Hangyová -
Vzdělávání žáka s poruchami autistického spektra na 1. stupni běžné malotřídní školy
Jana Kalousová -
Inkluzivní vzdělávání žáků na málotřídní škole.
Lucie SKLENIČKOVÁ -
Didaktické hledisko vzdělávání v málotřídní škole
Marie KOČAŘOVÁ